torsdag 12 februari 2009

Lcd igång

hola espanjåla!

lcdn är ihopkopplad och visar det den ska. däremot vare lite mer strul med läsgafflarna. av nån anledning så funkar det inte...får helgalna nivår överallt. jag tror att dom är lite trasiga...har ju trots allt legat framme o skvalpat runt sen sista försöket för två år sen. ska se om jag kan fixa nån ny att testa med.

har snickrat ihop en pseudoprogram och lite riktig kod. här gåre undan. i början på nästa vecka har jag balsa och lim hemma o då blire till att skära ihop en prototyp. lägger upp lite bilder då.

/mr klister - the real dånn kichått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar