man ser oxå hur jag lagt upp det på displayen med de olika valörerna

väntar fort. på lite riktigt material med post så jag kan börja bygga en prototyp av själva lådan.
tjo o tjim, epoxylim!
En skev inblick i skapandet av en digital spargris till mamsen. Sen att jag inte kan nåt om elektronik ser jag bara som en utmaning *host*

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar