måndag 9 februari 2009

Prylz

en del andra grejer har jag hunnit inhandla från diverse ställen. en lcd, några läsgafflar och lite annat smått och gott. har inte riktigt hunnit med men tanken är att jag ska göra mig en 3d-modell av själva lådan oxå. slänger upp den här så fort jag har fixat det..

För att visa lite siffror (summa, antal av de olika mynten etc)



läsgaffel för att läsa av när ett mynt trillar i



nu skare kopplas och programmeras lite så får vi se hur det blir..

tjo o tjim!

2 kommentarer:

  1. Smörja å smörja, allt som lyser, rör sig eller låter är väl viktigt att hänga med på? Och så kan man KANSKE (ursäkta versalerna) bidra med nåt. Som t ex att det kallas piggy bank på drottningens ärevördiga fadersmål.

    SvaraRadera
  2. jag vet...batt nao det is än swinglish ok?

    SvaraRadera